fredag 15 februari 2013

Bloppis!


Pysslar, virkar och står i som vanligt, och tänkte stämma av lite. Om jag är på rätt väg med det jag skapar.
Någon gång är ju tanken att jag ska ha ett eget företag med mitt återbruk. Drömmen är att få jobba med riktigt stora saker, kunna tapetsera om möbler och pimpa byråar och sådär. Men där är jag inte än.

Så nu undrar jag; är det här en lämplig prissättning? För saker jag virkat och sytt från scratch. Det är inte allt jag redan har, men en början.

De virkade rosetterna är hårspännen och är tänkta att kosta 40 kr. Diademen var lite dyrare att göra, de tänkte jag skulle hamna 60 riksdaler. Bägge skulle jag kunna göra efter beställning, och det på bilderna skulle alltså gå att köpa redan nu!
Hör av er om det låter intressant.

Så småningom kommer även kjolar och örhängen upp på bloggen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar