onsdag 4 april 2012

Så mycket som hänt sedan sist. Det är löjligt egentligen. Nu när jag verkligen skulle behöva blogga av mig när det händer så mycket, och så orkar jag inte. Men nu tänker jag att det får bli uppdatering en annan gång, nu gäller det mest att börja igen så man kan fortsätta.

Sitter på Sockerkringlan med sömniga ögon. Jag sover för lite och gråter för mycket. Ungefär som vanligt. Fast nu med känslan av att tiderna kommer bli mycket mer stressiga framöver. Oroar mig i förväg alltså.

Men idag fick jag iallafall glädjande besked. Har varit hos den enda ortoped som ens ville ta emot mig på undersökning, och han lovade att skriva ett intyg åt mig som jag kan ge försäkringskassan. Fighten om bilstöd har börjat.
Jag blev så glad att jag firade med att gå till Emmaus. Hittade en kjol med rosor på brun botten, vem behöver inte något sådant? Fann mitt gamla tillgodokvitto, och fyndet blev nästan gratis. Sådant är fint.

Nu ska jag sitta och blunda en stund. Och tänka på mina basilikasådder som börjat gro. Och på balkongliv i största allmänhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar