söndag 10 juni 2012

en ny tid


Praktiken klar. Utbildningen tekniskt sett överstökad. Och nu?
Jag tror det är nu det börjar. Igen. Förutom jobbsök har jag idéer. Kanske en hemsida och någonslags webshop. Och framförallt borde jag ta tag i bloggen igen. Som en slags dokumentation, eller vad vet jag.
Marknadsföra mig. Min mor har skaffat firma och hemsida och nu en egen facebooksida som om inte det vore nog. Tänkte skaffa mig en också och börja lägga upp saker jag sytt och målat, och så kunde vi ge PR för varandra, eftersom det känns lite läskigt att göra det för sig själv.
Men min affärsidé är iallafall återbruk. Att göra nya saker av secondhandfyndade textilier, udda kaffekoppar eller gamla virkade dukar. Och så kanske slänga in lite konst också, när man ändå håller på.
Det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar