söndag 20 januari 2013

veckan som varit, veckan som blir


Nu har jag äntligen fått ändan ur och skaffat mig en blogger-app. Kanske att jag producerar inlägg lite oftare framöver. Det var ju faktiskt för min egen skull som jag skaffade en blogg. För att minnas och för att strukturera.

Den här veckan har varit ovanligt händelserik. På ett sätt som gör mig glad och peppad att fortsätta på samma sätt. Jag har bokat intervjuer, träffat kanslichef och lunchat med en trevlig kvinna från kultur i väst, haft filmkväll och även gått på Les Miserables med fina vänner. Igår var jag hemma hos en fin bloggerska och tillsammans med ett par andra bloggläsare hjälpt till att måla om i hennes stora våning i Vasastan. Det var mysigt, och man kände sig lite snäll sådär. Och roligt med nya människor.

Den här veckan hoppas jag ska bli lika innehållsrik! Jag ska boka in träffar, vara med vänner och ha svärföräldrarna på övernattning i helgen. Imorgon ska jag dessutom vara riktigt modig och försöka boka in "förutsättningslösa" möten. Herregud, jag kommer inte ens kunna säga det ordet utan att staka mig tre gånger.
Men det måste ske en förändring nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar